تهاجم فرهنگی عظیـــــم در غرب

تهاجم فرهنگی عظیـــــم در غرب

 

فرمانده مرکز بسیج کارکنان وزارت علوم و دانشگاه ها گفت: انقلاب اسلامی خود یک تهاجم فرهنگی عظیمی را در سال ۵۷ بر غرب داشت.

حسین نصیرزاده ظهر امروز در مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد گفت: انقلاب اسلامی یک تهاجم فرهنگی عظیم در غرب بود و امروز اگر در جنبه های مختلف شاهد تهاجم فرهنگی و فشارهای سیاسی به کشور هستیم، به این دلیل است که امام خمینی (ره) در سال ۵۷ به دنبال ایجاد فرهنگ بودند.

وی افزود: امروز انقلاب ما دچار مهجوریت شده، چرا که واقعیت های انقلاب و دستاوردهای آن نه تنها توسط رسانه های استکبار جهانی نفی و با ارائه اطلاعات غلط و غیرمستند رد می شود، بلکه توسط عده ای انقلابی سابق مورد هجمه قرار می گیرد.

نصیرزاده گفت: این افراد نقش بلندگوی دشمن را در داخل کشور بازی می کنند که این امر بسیار خطرناک است.

فرمانده مرکز بسیج کارکنان وزارت علوم و دانشگاه ها تصریح کرد: خطرناک تر از آن سکوت مرگبار عده ای دیگر از انقلابیون است که برای حفظ پرستیژ سیاسی و البته تحت تأثیر بودن عملیات روانی دشمن روزه سکوت گرفته اند و از بیان واقعیت های انقلاب و دستاوردهای آن سرباز می زنند.

وی اضافه کرد: امروز وظیفه ما بسیجیان سنگین تر از روزهای جنگ تحمیلی است، چرا که امروز خودی و غیرخودی درهم هستند و لازمه شناخت واقعی از آن، بصیرت عمارگونه است.

بصیرزاده خاطرنشان کرد: همه مردم باید بدانند که انقلاب چه دستاوردهایی داشته تا عده ای پیاده نظام دشمن و نفوذی در داخل و استکبار جهانی در خارج جرأت نکنند زمزمه اینکه نظام ناکارآمد است، بیان کنند.

وی عنوان کرد: اگر نظام ناکارآمد بود، آمریکا و انگلیس و ایادی آنها امروز چیزی از نظام باقی نمی گذاشتند و نه اینکه مانند کودکان به بیان آرزوهای محال خود در شوهای تبلیغاتی بسنده کنند.

بصیرزاده افزود: بزرگترین دلیل کارآیی نظام، استحکام آن در مقابل هجمه ها و دشمنی هاست.

فرمانده مرکز بسیج کارکنان وزارت علوم و دانشگاه ها عنوان کرد: باید در عین حفظ هوشیاری، مطالبه گر باشیم تا کسی به خود جرأت تحریف خط امام (ره)، آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی را ندهد و دستاوردهای نظام را زیر سؤال نبرد.

وی تأکید کرد: باید کار عمیق فرهنگی صورت گیرد تا عده ای نوکیسه سیاسی، فرصت عرض اندام در منکوب کردن اصل انقلاب را با پوزیشن بررسی های علمی اما در واقع در قالب نفوذ نداشته باشند.

بصیرزاده گفت: امروز ضرورت کشور برای عبور از چالش های داخلی و خارجی، انقلابی بودن، انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن است.

 

 

گوینده خبر » زهرا ساختمانیان: خبرنگار حوزه آموزش عالی و علم و فناوری خبرگزاری مهراست. او از سال ۱۳۸۷ در این حوزه مشغول به فعالیت بوده. وی پیش از این با خبرگزاری ها و رسانه های مکتوب مختلف در این زمینه همکاری داشته است.همچنین در چهارمین جشنواره رسانه های حوزه آموزش عالی برگزیده شده است


نظرات شما عزیزان:

رضا
ساعت9:52---20 بهمن 1397
سلام .
خسته نباشید
واقعا وبلاگ جالب و مفیدی دارین
پاسخ:ممنون از لطف شما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: انقلاب اسلامی ایران بسیج دانشگاه آزاد اسلامی حسین نصیرزاده تهاجم فرهنگ مهاجم
[ 15 / 11 / 1397 ] [ 14:35 ] [ NEGIN*N ]
[ ]